Niedawno Magnolia Park obchodziła swoje 10. urodziny. Kolejną dekadę działalności rozpoczyna z rozmachem – swoją ofertę powiększa o nowe sklepy i punkty usługowe.
Klienci największej galerii handlowej na Dolnym Śląsku mogą już odwiedzić sklep Freddy. Salon w Magnolia Park jest jej pierwszym punktem stacjonarnym w Polsce. Znajduje się na parterze - naprzeciwko Saturna. Oferuje bogaty wybór odzieży, między innymi legginsy typu push-up czy kurtki z zakręconym zamkiem.
Klienci korzystają już także z dwóch nowych salonów optycznych. Pierwszy to Trendy Opticians (parter - naprzeciwko Tatuum), który proponuje oprawki najmodniejszych marek, soczewki okularowe i kontaktowe. Drugi to Design Optyk (pierwsze piętro – naprzeciwko Peek & Cloppenburg), który również łączy sprzedaż okularów i soczewek w jednym miejscu. Oba lokale zapewniają profesjonalną opiekę specjalistów.
W Magnolia Park działa już także Jean Louis David (parter - naprzeciwko CCC). To jedna z największych sieci prestiżowych salonów fryzjerskich. Marka powstała we Francji i pozostaje w awangardzie fryzjerstwa, kreując nowe trendy. Jej znak firmowy to nowoczesne cięcie, naturalne kolory i fryzury dopasowane do indywidualnych potrzeb klientów.
- Stawiamy na oczekiwane i poszukiwane marki, w tym takie, których wcześniej we Wrocławiu nie było – mówi Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park. – Cztery nowe propozycje tworzą komplementarną ofertę w każdej z branż. Mieszkańcy regionu otrzymali kolejne powody, by nas odwiedzać – dodaje.
To nie koniec zmian. W ostatnim czasie dwie marki zdecydowały się otworzyć swoje dotychczasowe sklepy w nowych lokalizacjach. Salon Plusa znajduje się teraz naprzeciwko Saturna (poziom 0), a sklep Łyko vis-à-vis Punktu Obsługi Klienta sklepu Tesco (również poziom 0).