Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Nowe sklepy debiutują we Wrocławiu

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
Legginsy typu push-up w pierwszym w Polsce sklepie stacjonarnym Freddy, profesjonalna opieka w salonach optycznych Trendy Opticians i Design Optyk, a także nowoczesne cięcia i koloryzacje w Jean Louis David. Od kilku dni klienci Magnolia Park mają jeszcze większy wybór sklepów i punktów usługowych.
Nowe sklepy debiutują we Wrocławiu

Nowe sklepy debiutują we Wrocławiu
kliknij na zdjęcie, aby powiększyć.Nowe sklepy debiutują we Wrocławiu
kliknij na zdjęcie, aby powiększyć.Nowe sklepy debiutują we Wrocławiu
kliknij na zdjęcie, aby powiększyć.

Niedawno Magnolia Park obchodziła swoje 10. urodziny. Kolejną dekadę działalności rozpoczyna z rozmachem – swoją ofertę powiększa o nowe sklepy i punkty usługowe.

Klienci największej galerii handlowej na Dolnym Śląsku mogą już odwiedzić sklep Freddy. Salon w Magnolia Park jest jej pierwszym punktem stacjonarnym w Polsce. Znajduje się na parterze - naprzeciwko Saturna. Oferuje bogaty wybór odzieży, między innymi legginsy typu push-up czy kurtki z zakręconym zamkiem.

Klienci korzystają już także z dwóch nowych salonów optycznych. Pierwszy to Trendy Opticians (parter - naprzeciwko Tatuum), który proponuje oprawki najmodniejszych marek, soczewki okularowe i kontaktowe. Drugi to Design Optyk (pierwsze piętro – naprzeciwko Peek & Cloppenburg), który również łączy sprzedaż okularów i soczewek w jednym miejscu. Oba lokale zapewniają profesjonalną opiekę specjalistów.

W Magnolia Park działa już także Jean Louis David (parter - naprzeciwko CCC). To jedna z największych sieci prestiżowych salonów fryzjerskich. Marka powstała we Francji i pozostaje w awangardzie fryzjerstwa, kreując nowe trendy. Jej znak firmowy to nowoczesne cięcie, naturalne kolory i fryzury dopasowane do indywidualnych potrzeb klientów.

- Stawiamy na oczekiwane i poszukiwane marki, w tym takie, których wcześniej we Wrocławiu nie było – mówi Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park. – Cztery nowe propozycje tworzą komplementarną ofertę w każdej z branż. Mieszkańcy regionu otrzymali kolejne powody, by nas odwiedzać – dodaje.

To nie koniec zmian. W ostatnim czasie dwie marki zdecydowały się otworzyć swoje dotychczasowe sklepy w nowych lokalizacjach. Salon Plusa znajduje się teraz naprzeciwko Saturna (poziom 0), a sklep Łyko vis-à-vis Punktu Obsługi Klienta sklepu Tesco (również poziom 0).


otomedia.pl



Dzisiaj
Czwartek 28 marca 2024
Imieniny
Anieli, Kasrota, Soni

tel. 660 725 808
tel. 512 745 851
reklama@otomedia.pl


otoolesnica.pl © 2007 - 2024 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl